Οι απόφοιτες/οι έχουν ως κύρια επαγγελματική ενασχόληση τη διαχείριση, τη μελέτη, τον σχεδιασμό, τη δόμηση, την υλοποίηση και την αξιολόγηση προγραμμάτων τυπικής, μη-τυπικής και άτυπης εκπαίδευσης και κατάρτισης.

Κατέχουν, επίσης, εξειδικευμένες δεξιότητες στις νέες τεχνολογίες και στη διοίκηση σχολικών μονάδων και φορέων Εκπαίδευσης Ενηλίκων και Διά βίου μάθησης.

Συγκεκριμένα, μπορεί να απασχοληθούν σε:

  • Διεύθυνση Σχολικών Μονάδων.
  • Περιφερειακές Διοικητικές Υπηρεσίες Υπουργείου Παιδείας.
  • Διοίκηση οργανισμών (π.χ. ΕΟΠΠΕΠ, ΙΕΠ, ΙΚΥ κλπ.).
  • Διοίκηση Ιδρυμάτων Ανώτατης Εκπαίδευσης.
  • Διοίκηση Ιδιωτικών Εκπαιδευτικών Οργανισμών όλων των βαθμίδων.
  • Υπηρεσίες υπουργείων και οργανισμών που αφορούν τη Διά Βίου Μάθηση, την
    Εκπαίδευση Ενηλίκων και την Επαγγελματική Κατάρτιση, όπως Σχολεία Δεύτερης
    Ευκαιρίας (Σ.Δ.Ε) και Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης (Ι.Ε.Κ.).
  • Προγράμματα εκπαίδευσης, κατάρτισης και επιμόρφωσης ενηλίκων (π.χ. σε Κέντρα Διά Βίου Μάθησης, κ.ά.).
  • Οργανισμούς, φορείς δημοσίου και ιδιωτικού τομέα ή μη Κυβερνητικές Οργανώσεις και φορείς της Κοινωνίας των Πολιτών, οι οποίοι ασχολούνται με τον επαγγελματικό προσανατολισμό ή την προώθηση στην εκπαίδευση, απασχόληση και την επαγγελματική και κοινωνική ένταξη ευπαθών κοινωνικών ομάδων.
  • Τμήματα Ανθρώπινου Δυναμικού και Εκπαίδευσης επιχειρήσεων, τραπεζών και άλλων εργοδοτικών και συνδικαλιστικών φορέων.
  • Μελέτες σχεδιασμού και υλοποίησης επιχειρησιακών προγραμμάτων για την επαγγελματική κατάρτιση και εκπαίδευση ενηλίκων και ιδιαίτερα στις νέες τεχνολογίες.
  • Μελέτες για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών αναγκών ατόμων εργαζομένων, ανέργων αλλά και ατόμων με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
  • Σχεδιασμό και υλοποίηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων για την ενίσχυση ακαδημαϊκών, κοινωνικών, επικοινωνιακών και άλλων δεξιοτήτων κοινωνικής ένταξης.
  • Δημιουργία νεόφυτων οργανισμών που ασχολούνται με τη μη τυπική και άτυπη μάθηση ενηλίκων, μέσω της αξιοποίησης των αντίστοιχων χρηματοδοτικών εργαλείων και πόρων.

Η επίτευξη των παραπάνω προϋποθέτει την αποτελεσματική αξιοποίηση όλων των πόρων που διαθέτει το ΠΜΣ (π.χ. ανθρώπινο δυναμικό, υπηρεσίες), ταυτόχρονα με τον διαρκή έλεγχο της πορείας στο πλαίσιο της στρατηγικής που έχει επιλέξει. Κατά συνέπεια πρόκειται για μια συνεχή διαδικασία, σύμφωνα με την οποία το ΠΜΣ θα αντιμετωπίζει τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες με στόχο τη διαμόρφωση και την εφαρμογή κατάλληλων σχεδιασμών για την επίτευξη των στόχων που θέτει.