Τίτλοι Διπλωματικών Εργασιών 2023-24

ΟΝΟΜΑΕΠΩΝΥΜΟΤΙΤΛΟΣ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 2023-2024
1ΝίκηΚοροβέσηΑντιλήψεις και απόψεις των κοινωνικών λειτουργών για τον επαγγελματικό τους ρόλο στο εκπαιδευτικό πλαίσιο: Η συμβολή της Δια Βίου Μάθησης και των επιμορφωτικών προγραμμάτων στην ενίσχυση της Σχολικής Κοινωνικής Εργασίας

Τίτλοι Διπλωματικών Εργασιών 2022-23

ΟΝΟΜΑΕΠΩΝΥΜΟΤΙΤΛΟΣ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 2022-2023
1ΑθανάσιοςΜακρήςΔιερεύνηση των στάσεων και των απόψεων των εκπαιδευτικών φυσικής αγωγής πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για την εκπαιδευτική ένταξη μαθητών  με αναπηρίες & ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στο γενικό σχολείο και πεποιθήσεις για την αυτοαποτελεσματικότητά τους
2ΓεώργιοςΝταβαντζίκοςΟι αντιλήψεις των διευθυντών και των υποδιευθυντών αναφορικά με τη διαχείριση κρίσεων στα σχολεία πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης: Η περίπτωση του Νομού Δωδεκανήσων
3ΑναστάσιοςΓούλαςΟ ρόλος της σχολικής ηγεσίας στο ελληνικό πολυπολιτισμικό σχολείο
4ΧαράλαμποςΔήμαςΟι απόψεις των εκπαιδευτικών Π.Ε. σχετικά με τον ρόλο του διευθυντή στην (ενδοσχολική) επιμόρφωση και επαγγελματική ανάπτυξή τους
5ΔιονυσίαΝατσιοπούλουΔιαχείριση των συγκρούσεων στα κέντρα διεπιστημονικής αξιολόγησης συμβουλευτικής και υποστήριξης (ΚΕΔΑΣΥ) και ο ρόλος του ηγέτη
6ΚωνσταντίνοςΘειόπουλοςΟ ρόλος του εκπαιδευτικού στη διαχείριση προβλημάτων συμπεριφοράς  μαθητών δημοτικού σχολείου
7ΙωάνναΑθανασοπούλουΗ διερεύνηση των αντιλήψεων των διευθυντών σχολικών μονάδων σε σχέση με την επιλογή και τα καθήκοντά τους
8ΑλεξίαΜαξούτηΕνσυναίσθηση και εκπαίδευση: Ο ρόλος της ως προς την αποδοχή της ετερότητας.
9ΠαναγιώτηςΣταθάτοςΕπαγγελματική ανάπτυξη και επιμόρφωση: Αντιλήψεις εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
10ΘεράπωνΣκούταςΗ διερεύνηση της επαγγελματικής ικανοποίησης των εκπαιδευτικών σε μονάδες φροντιστηριακής εκπαίδευσης
11ΠαναγιώταΣκανδάλη – ΠούλουΟ ρόλος του διευθυντή στην αντιμετώπιση συγκρούσεων με έμφαση στη διαχείριση των σχέσεων με τις οικογένειες των μαθητών
12ΑγάθηΣιβρήκαΗ βελτίωση της ποιότητας των σχολικών μονάδων και οι παράγοντες που την προσδιορίζουν
13ΖαχαρούληΠυρούδηΚίνητρα και εμπόδια της συμμέτοχης των ενηλικών εκπαιδευομένων σε προγράμματα κατάρτισης: Διερεύνηση απόψεων καταρτιζόμενων της ειδικότητας Βοηθός Βρεφονηπιοκόμων σε Δημοσία Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης (Δ.ΙΕΚ ) στο Νομό́ Αττικής».
14ΓεωργίαΠαπαφιλίππουΣτάσεις – απόψεις εκπαιδευτικών και αντιδημάρχων παιδείας για την από κοινού διοίκηση των σχολικών μονάδων μέσω των οργάνων κοινωνικής συμμετοχής
15ΒαρβάραΠαπαλέξηΟ ρόλος της κατανεμημένης ηγεσίας στην ομαδική εργασία μεταξύ εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
16ΑργυρώΠαούρηΗ διαχείριση κρίσεων στη σχολική κοινότητα και ο ρόλος του διευθυντή – ηγέτη
17ΣταυρούλαΟικονόμουΒασικές αρχές διοίκησης που εφαρμόζονται και είχαν διατυπωθεί στα φιλοσοφικά κείμενα του Αριστοτέλη, Πλάτωνα και Ξενοφώντα.
18ΡοέλαΜπιτούνηΔιερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευτικών σχετικά με τα μικροεγκληματικά επεισόδια σε δομές προσφύγων: Εκπαιδευτικές πρακτικές για την πρόληψη και ο ρόλος των εκπαιδευτικών στη δομή
19ΕιρήνηΜπάκαΑντιλήψεις και εμπειρίες νεοδιόριστων εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας γενικής εκπαίδευσης που υπηρετούν σε σχολεία των νησιωτικών περιοχών αναφορικά με ζητήματα προαγωγής και εφαρμογής της ενταξιακής εκπαίδευσης στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα
20ΚωνσταντίναΜπαγεώργαΑπόψεις και εμπειρίες εκπαιδευτών ενηλικών που εργάζονται σε σχολεία δεύτερης ευκαιρίας  σχετικά με την ισότιμη πρόσβαση των εκπαιδευομένων τους στην εκπαίδευση.
21ΑθανασίαΛέληΟ ρόλος της επαγγελματικής ανάπτυξης και της αξιολόγησης των στελεχών του εκπαιδευτικού συστήματος
22Δήμητρα – ΝαταλίαΚουρούπηΛειτουργία και αποτελεσματικότητα ΤΥ-ΖΕΠ – Απόψεις των εκπαιδευτικών
23ΧρήστοςΚολοβόςΚοινωνικές και συναισθηματικές ανάγκες των σύγχρονων εφήβων στο οικογενειακό πλαίσιο
24ΙωάνναΒασιλοπούλουΔιερεύνηση απόψεων και εμπειριών Διευθυντών σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με την ενταξιακή εκπαίδευση και τον ρόλο τους στην προαγωγή συνθηκών ισότιμης πρόσβασης στην εκπαίδευσης
25ΠηνελόπηΑγγελή – ΔασκαλάκηΕναλλακτικές τεχνικές αξιολόγησης της μαθησιακής διαδικασίας: Διερεύνηση των απόψεων εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
26ΣταυρούλαΔεληορίδουΠαιδαγωγική ηγεσία: Ο ρόλος του διευθυντή στη βελτίωση της διδασκαλίας και της μάθησης στο δημοτικό σχολείο
27ΑλεξάνδραΤσέτσουΗ θεωρία της μετασχηματίζουσας μάθησης και η υπόσταση του γυναικείου φύλου στην αξιοποίηση και διεργασία των εμπειριών ως προς την ένταξη στην αγορά εργασίας
28Ιωάννα- ΜαρίαΘεμελήΤο φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού σε δημοτικά σχολεία: Ο ρόλος των εκπαιδευτικών
29ΑστερίαΠαντίσκαΔιερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης Βοιωτίας γιαα την ενταξιακή εκπαίδευση μαθητών με αναπηρίες ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
30ΕλένηΓιούργαΗ διερεύνηση  των σχέσεων της ψυχικής ανθεκτικότητας εκπαιδευτικών και διευθυντών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης με την ικανοποίηση από την εργασία, τα συναισθήματα, τη συνοχή του συλλόγου διδασκόντων και το στρες
31ΝίκηΧολίδηΗ επίδραση της συναισθηματικής νοημοσύνης του διευθυντή στην εργασιακή ικανοποίηση των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
32ΝικόλαοςΣιδεράςΔιερεύνηση των αντιλήψεων των εκπαιδευτικών και της στάσης του διευθυντή για τη συμπεριληπτική εκπαίδευση μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
33ΧρύσαΓκεβορκιάνΗ οργανωτική́ μάθηση ως στρατηγικό́ μέσο ανάπτυξης του ανθρωπίνου δυναμικού́ και βελτίωσης του εργασιακού́ περιβάλλοντος: Η περίπτωση των διακεκριμένων επιχειρήσεων με το καλύτερο εργασιακό́ περιβάλλον στην Ελλάδα.
34ΚοσμάςΝικολάουΟι επιπτώσεις της πανδημίας Covid-19 στη συγκρότηση και λειτουργία των ομάδων εργασίας των εκπαιδευόμενων στα Σ.Δ.Ε. στην Ελλάδα. Στάσεις και αντιλήψεις εκπαιδευόμενων και εκπαιδευτών/τριών. Μία μελέτη περίπτωσης
35ΜαρίναΤσαουσάκηΟ ρόλος του εκπαιδευτή́ ενηλικών στα εκπαιδευτικά́ προγράμματα ατόμων Τρίτης ηλικίας του Νομού́ Αττικής
36ΜαρίαΝτυμένουΗ ηγετική́ θέση της γυναικάς σε ένα δημόσιο οργανισμό́: Η περίπτωση της ΕΛΤΑ Α.Ε.
37ΜανταλέναΚέιζερ Παραδοχές εκπαιδευτικών για την εναντιωματική́ προκλητική́ συμπεριφορά́ παιδιών και εφήβων και για τους τρόπους αντιμετώπισης
38Αννέτα-ΆνναΑρσένηΑντιλήψεις ενηλίκων μεταναστών για τα προγράμματα διδασκαλίας της Ελληνικής γλώσσας
39ΦρύνηΒρεττούΜια ερμηνευτική προσέγγιση στην εμπειρία της Σεξουαλικής και Ηθικής Παρενόχλησης υπό το πρίσμα της θεωρίας της Μετασχηματίζουσας Μάθησης
40ΚαλλιόπηΚωνσταντοπούλουΕπαγγελματική Εξουθένωση στο χώρο της Ειδικής Αγωγής: Συναισθηματική Εξάντληση και Ματαίωση κατά το Εκπαιδευτικό Έργο
41ΧριστίναΛαμπροπούλουΠαραδοχές Ατόμων άνω των 60 ετών αναφορικά με τα εμπόδια πρόσβασης στην Εκπαίδευση Ενηλίκων
42 Μαρία ΤραϊφόρουΤο εκπαιδευτικό Δράμα ως διδακτική τεχνική: Ο ρόλος του στην Εκπαίδευση Ενηλίκων
43ΣοφίαΜαστροδήμαΔιερεύνηση των αντιλήψεων και των επιμορφωτικών αναγκών των νηπιαγωγών σε θέματα σεξουαλικής αγωγής και διαπαιδαγώγησης
44ΜαρίαΡαβαζούλαΗθική και Σεξουαλική παρενόχληση εις βάρος νέων ατόμων (18-28 ετών) στους χώρους εργασίας τους. Δια βίου μάθηση, συναισθηματική νοημοσύνη και ελληνική αγορά εργασίας
45ΖωήΚόρδαΕνεργός γήρανση και Δια βίου μάθηση: Κίνητρα και εμπόδια ατόμων τρίτης ηλικίας

Τίτλοι Διπλωματικών Εργασιών 2021-22

ΟΝΟΜΑΕΠΩΝΥΜΟΤΙΤΛΟΣ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 2021-22
1ΜαρίαΞανθοπούλουΑπόψεις εκπαιδευτικών για την σχέση της ένταξης των αλλοδαπών μαθητών με την επαγγελματική ικανοποίηση και την επαγγελματική εξουθένωση των εκπαιδευτικών
2ΜαρίαΜαρίνηΟι απόψεις των εκπαιδευτικών για τους παράγοντες που επηρεάζουν την επαγγελματικής τους ικανοποίηση: Περίπτωση μελέτης Γυμνασίων και Λυκείων Γ’  Διεύθυνσης Δ.Ε. Αθήνας.
3ΜαγδαληνήΚουγιάΚοινωνική δικαιοσύνη και ο ρόλος του Διευθυντή σε σχολεία με ομάδες κοινωνικών χαρακτηριστικών
4ΧριστίναΓκαντερήΝέες δεξιότητες στην εκπαίδευση: Οι πολιτικές που προτείνει ο ΟΟΣΑ για την ανάπτυξή τους
5Ευσταθία – ΜαρίαΜπογάτσαΑπόψεις νηπιαγωγών για την αξιοποίηση του mentoring στην άσκηση του διδακτικού τους έργου
6ΑνδρέαςΘεοφίλουΟ ρόλος της σχολικής ηγεσίας στη διαχείριση της ομαδικής σκέψης: Περίπτωση μελέτης σχολείων δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Ανατολικής Αττικής
7ΧαραλαμπίαΜαυροματίδουΟι απόψεις των διευθυντών της Δ΄ Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για την εφαρμογή των βασικών αρχών της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας (Δ.Ο.Π.) στην εκπαίδευση
8ΕυάγγελοςΚορδολαίμηςΗ δυνατότητα ίσων ευκαιριών στην επιλογή στελεχών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
9ΦωτεινήΚαλανζή Ο ρόλος του διευθυντή στη διαμόρφωση του σχολικού κλίματος
10Παναγιώτα-ΜαρίαΖιούτουΗ επίδραση της διά ζώσης και της επείγουσας εξ’ αποστάσεως διδασκαλίας στη δημιουργικότητα μαθητών δημοτικής εκπαίδευσης την εποχή της πανδημίας του covid-19: Μία συγκριτική μελέτη
11ΕιρήνηΓκολιάΗ συναισθηματική νοημοσύνη σε σχέση με την επαγγελματική εξουθένωση και απόδοση των εκπαιδευτικών
12ΣταυρούλαΨαρράΟ ρόλος της σχολικής ηγεσίας στη διαμόρφωση κατάλληλου σχολικού κλίματος στο δημοτικό σχολείο
13ΡόζαΤσελεπίδηΟι απόψεις των εκπαιδευτικών για το διαχωρισμό της διευθυντικής αρχής σε διοικητική και παιδαγωγική ως μία νέα πρόταση επαγγελματοποίησης του διευθυντή στην ελληνική εκπαιδευτική πραγματικότητα
14ΑναστασίαΤσακαλάκηΓνώσεις των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης αναφορικά με τη διαταραχή της ελλειμματικής προσοχής – υπερκινητικότητα
15ΣταυρούλαΣιδηροπούλουΗ συμβολή του θεσμού του μέντορα στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα: Διερεύνηση απόψεων εμπειριών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για την αναγκαιότητα και τις προϋποθέσεις εφαρμογής του θεσμού
16ΑναστασίαΜανίκαΗ γυναίκα διευθύντρια στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση και το φαινόμενο της γυάλινης οροφής
17ΒασιλικήΚαραπλιάγκουΗ συμβολή του Διευθυντή στη δημιουργία θετικού κλίματος σε πολύ-πολιτισμικά σχολικά περιβάλλοντα
18ΕλένηΜαραζιώτηΗ συμβολή της επικοινωνίας και των διαπροσωπικών σχέσεων μεταξύ διευθυντή και εκπαιδευτικών στη διαμόρφωση σχολικού κλίματος
19ΙουλίαΚαλαμπαλίκηΖητήματα επικοινωνίας στις πολύ-πολυτισμικές τάξεις: Οι απόψεις των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
20ΜαρίναΜαραγκούΣυναισθηματική νοημοσύνη και ηγεσία στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση
21ΗλίαςΒλαχάκηςΕκπαίδευση ενηλίκων και ΣΔΕ: Οι αντιλήψεις και οι στάσεις των εκπαιδευτικών για τον ρόλο και τη λειτουργικότητά τους στο γωστικό αντικείμενο της κοινωνικής εκπαίδευσης στα ΣΔΕ
22ΑργυρώΑργύρηΟι απόψεις των διευθυντικών στελεχών της μεταλυκειακής εκπαίδευσης για τις αρχές, αξίες και στάσεις στη διοίκηση των οργανισμών τους. Περίπτωση μελέτης ΙΕΚ Αττικής
23ΒιργινίαΓιαννακοπούλουΤο εργασιακό στρες και το σύνδρομο επαγγελματικής εξουθένωσης των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
24ΣταυρούλαΓκουντρουμπήΔιγλωσσία και δίγλωσση εκπαίδευση – διαπολιτισμική εκπαίδευση. Βιβλιογραφική έρευνα
25ΕλισάβετΙωαννίδουΠαράγοντες αποτελεσματικής εφαρμογής της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης/επιμόρφωσης
26ΚωνσταντίναΚαρούσου- ΚοκκοσιέληΗ χαρισματικότητα στη σχολική τάξη: Αναγνώριση των χαρισματικών μαθητών και υποστήριξη των εκπαιδευτικών αναγκών με διαφοροποιημένη διδασκαλία
27ΓεωργίαΠαπαγιαννοπούλουΘεωρία και πράξη της διδασκαλίας της αγγλικής γλώσσας σε μαθητές Λυκείου: Η περίπτωση της δημιουργικής μάθησης
28ΧρύσαΤσωμαρίδηΟι  αντιλήψεις των εκπαιδευτικών του δημοτικού σχολείου για τη χρήση διαφοροποιημένης διδασκαλίας σε Ρομά μαθητές
29ΧριστίναΓκότσηΑπόψεις των διευθυντικών στελεχών για τις επιμορφωτικές τους ανάγκες σε θέματα διαχείρισης και ανάπτυξης του ΑΔ της εκπαίδευσης: Η περίπτωση των διευθυντών/τριών δημοτικών σχολείων Αττικής
30ΜαρίναΖούρμπαΕπιχειρηματικότητα και σχολική εκπαίδευση- Ευρωπαϊκές και διεθνείς διαστάσεις και ελληνική εμπειρία
31ΆνναΚαπέτουΣκιώδης εκπαίδευση στην Ελλάδα και τον κόσμο: Τάσεις και πρακτικές
32ΜαρίαΡοζάκηΑπόψεις εκπαιδευτικών για την επαγγελματική τους ανάπτυξη
33ΓεωργίαΑλεξίουΕργασιακό άγχος και επαγγελματική εξουθένωση Διευθυντών σχολικών μονάδων
34ΕυαγγελίαΧειμωνάΔιαχείριση κρίσεων στις σχολικές μονάδες: Η περίπτωση του covid-19
35ΜαρίαΦιλιππάτουΟ ρόλος της σχολικής ηγεσίας σε περιόδους κρίσης: Η περίπτωση της πανδημίας covid-19
36ΕιρήνηΤοπαλίδουΔιερεύνηση των αντιλήψεων των Διευθυντών/ντριών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για τη συμπερίληψη μαθητών/ντριών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
37ΕλένηΣτρουμπούληΟ ρόλος του διευθυντή της σχολικής μονάδας στην αντιμετώπιση των φαινομένων σχολικής βίας και επιθετικότητας στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση
38ΕυαγγελίαΣταματίουΟι εκπαιδευτικές ανάγκες μεταναστών και προσφύγων και η κοινωνική τους ένταξη μέσα από την ενσωμάτωσή τους στην αγορά εργασίας.