| ΟΝΟΜΑ | ΕΠΩΝΥΜΟ | ΤΙΤΛΟΣ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 2022-2023 |
| 1 | Αθανάσιος | Μακρής | Διερεύνηση των στάσεων και των απόψεων των εκπαιδευτικών φυσικής αγωγής πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για την εκπαιδευτική ένταξη μαθητών με αναπηρίες & ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στο γενικό σχολείο και πεποιθήσεις για την αυτοαποτελεσματικότητά τους |
| 2 | Γεώργιος | Νταβαντζίκος | Οι αντιλήψεις των διευθυντών και των υποδιευθυντών αναφορικά με τη διαχείριση κρίσεων στα σχολεία πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης: Η περίπτωση του Νομού Δωδεκανήσων |
| 3 | Αναστάσιος | Γούλας | Ο ρόλος της σχολικής ηγεσίας στο ελληνικό πολυπολιτισμικό σχολείο |
| 4 | Χαράλαμπος | Δήμας | Οι απόψεις των εκπαιδευτικών Π.Ε. σχετικά με τον ρόλο του διευθυντή στην (ενδοσχολική) επιμόρφωση και επαγγελματική ανάπτυξή τους |
| 5 | Διονυσία | Νατσιοπούλου | Διαχείριση των συγκρούσεων στα κέντρα διεπιστημονικής αξιολόγησης συμβουλευτικής και υποστήριξης (ΚΕΔΑΣΥ) και ο ρόλος του ηγέτη |
| 6 | Κωνσταντίνος | Θειόπουλος | Ο ρόλος του εκπαιδευτικού στη διαχείριση προβλημάτων συμπεριφοράς μαθητών δημοτικού σχολείου |
| 7 | Ιωάννα | Αθανασοπούλου | Η διερεύνηση των αντιλήψεων των διευθυντών σχολικών μονάδων σε σχέση με την επιλογή και τα καθήκοντά τους |
| 8 | Αλεξία | Μαξούτη | Ενσυναίσθηση και εκπαίδευση: Ο ρόλος της ως προς την αποδοχή της ετερότητας. |
| 9 | Παναγιώτης | Σταθάτος | Επαγγελματική ανάπτυξη και επιμόρφωση: Αντιλήψεις εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης |
| 10 | Θεράπων | Σκούτας | Η διερεύνηση της επαγγελματικής ικανοποίησης των εκπαιδευτικών σε μονάδες φροντιστηριακής εκπαίδευσης |
| 11 | Παναγιώτα | Σκανδάλη – Πούλου | Ο ρόλος του διευθυντή στην αντιμετώπιση συγκρούσεων με έμφαση στη διαχείριση των σχέσεων με τις οικογένειες των μαθητών |
| 12 | Αγάθη | Σιβρήκα | Η βελτίωση της ποιότητας των σχολικών μονάδων και οι παράγοντες που την προσδιορίζουν |
| 13 | Ζαχαρούλη | Πυρούδη | Κίνητρα και εμπόδια της συμμέτοχης των ενηλικών εκπαιδευομένων σε προγράμματα κατάρτισης: Διερεύνηση απόψεων καταρτιζόμενων της ειδικότητας Βοηθός Βρεφονηπιοκόμων σε Δημοσία Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης (Δ.ΙΕΚ ) στο Νομό́ Αττικής». |
| 14 | Γεωργία | Παπαφιλίππου | Στάσεις – απόψεις εκπαιδευτικών και αντιδημάρχων παιδείας για την από κοινού διοίκηση των σχολικών μονάδων μέσω των οργάνων κοινωνικής συμμετοχής |
| 15 | Βαρβάρα | Παπαλέξη | Ο ρόλος της κατανεμημένης ηγεσίας στην ομαδική εργασία μεταξύ εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης |
| 16 | Αργυρώ | Παούρη | Η διαχείριση κρίσεων στη σχολική κοινότητα και ο ρόλος του διευθυντή – ηγέτη |
| 17 | Σταυρούλα | Οικονόμου | Βασικές αρχές διοίκησης που εφαρμόζονται και είχαν διατυπωθεί στα φιλοσοφικά κείμενα του Αριστοτέλη, Πλάτωνα και Ξενοφώντα. |
| 18 | Ροέλα | Μπιτούνη | Διερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευτικών σχετικά με τα μικροεγκληματικά επεισόδια σε δομές προσφύγων: Εκπαιδευτικές πρακτικές για την πρόληψη και ο ρόλος των εκπαιδευτικών στη δομή |
| 19 | Ειρήνη | Μπάκα | Αντιλήψεις και εμπειρίες νεοδιόριστων εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας γενικής εκπαίδευσης που υπηρετούν σε σχολεία των νησιωτικών περιοχών αναφορικά με ζητήματα προαγωγής και εφαρμογής της ενταξιακής εκπαίδευσης στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα |
| 20 | Κωνσταντίνα | Μπαγεώργα | Απόψεις και εμπειρίες εκπαιδευτών ενηλικών που εργάζονται σε σχολεία δεύτερης ευκαιρίας σχετικά με την ισότιμη πρόσβαση των εκπαιδευομένων τους στην εκπαίδευση. |
| 21 | Αθανασία | Λέλη | Ο ρόλος της επαγγελματικής ανάπτυξης και της αξιολόγησης των στελεχών του εκπαιδευτικού συστήματος |
| 22 | Δήμητρα – Ναταλία | Κουρούπη | Λειτουργία και αποτελεσματικότητα ΤΥ-ΖΕΠ – Απόψεις των εκπαιδευτικών |
| 23 | Χρήστος | Κολοβός | Κοινωνικές και συναισθηματικές ανάγκες των σύγχρονων εφήβων στο οικογενειακό πλαίσιο |
| 24 | Ιωάννα | Βασιλοπούλου | Διερεύνηση απόψεων και εμπειριών Διευθυντών σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με την ενταξιακή εκπαίδευση και τον ρόλο τους στην προαγωγή συνθηκών ισότιμης πρόσβασης στην εκπαίδευσης |
| 25 | Πηνελόπη | Αγγελή – Δασκαλάκη | Εναλλακτικές τεχνικές αξιολόγησης της μαθησιακής διαδικασίας: Διερεύνηση των απόψεων εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης |
| 26 | Σταυρούλα | Δεληορίδου | Παιδαγωγική ηγεσία: Ο ρόλος του διευθυντή στη βελτίωση της διδασκαλίας και της μάθησης στο δημοτικό σχολείο |
| 27 | Αλεξάνδρα | Τσέτσου | Η θεωρία της μετασχηματίζουσας μάθησης και η υπόσταση του γυναικείου φύλου στην αξιοποίηση και διεργασία των εμπειριών ως προς την ένταξη στην αγορά εργασίας |
| 28 | Ιωάννα- Μαρία | Θεμελή | Το φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού σε δημοτικά σχολεία: Ο ρόλος των εκπαιδευτικών |
| 29 | Αστερία | Παντίσκα | Διερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης Βοιωτίας γιαα την ενταξιακή εκπαίδευση μαθητών με αναπηρίες ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες |
| 30 | Ελένη | Γιούργα | Η διερεύνηση των σχέσεων της ψυχικής ανθεκτικότητας εκπαιδευτικών και διευθυντών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης με την ικανοποίηση από την εργασία, τα συναισθήματα, τη συνοχή του συλλόγου διδασκόντων και το στρες |
| 31 | Νίκη | Χολίδη | Η επίδραση της συναισθηματικής νοημοσύνης του διευθυντή στην εργασιακή ικανοποίηση των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης |
| 32 | Νικόλαος | Σιδεράς | Διερεύνηση των αντιλήψεων των εκπαιδευτικών και της στάσης του διευθυντή για τη συμπεριληπτική εκπαίδευση μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες |
| 33 | Χρύσα | Γκεβορκιάν | Η οργανωτική́ μάθηση ως στρατηγικό́ μέσο ανάπτυξης του ανθρωπίνου δυναμικού́ και βελτίωσης του εργασιακού́ περιβάλλοντος: Η περίπτωση των διακεκριμένων επιχειρήσεων με το καλύτερο εργασιακό́ περιβάλλον στην Ελλάδα. |
| 34 | Κοσμάς | Νικολάου | Οι επιπτώσεις της πανδημίας Covid-19 στη συγκρότηση και λειτουργία των ομάδων εργασίας των εκπαιδευόμενων στα Σ.Δ.Ε. στην Ελλάδα. Στάσεις και αντιλήψεις εκπαιδευόμενων και εκπαιδευτών/τριών. Μία μελέτη περίπτωσης |
| 35 | Μαρίνα | Τσαουσάκη | Ο ρόλος του εκπαιδευτή́ ενηλικών στα εκπαιδευτικά́ προγράμματα ατόμων Τρίτης ηλικίας του Νομού́ Αττικής |
| 36 | Μαρία | Ντυμένου | Η ηγετική́ θέση της γυναικάς σε ένα δημόσιο οργανισμό́: Η περίπτωση της ΕΛΤΑ Α.Ε. |
| 37 | Μανταλένα | Κέιζερ | Παραδοχές εκπαιδευτικών για την εναντιωματική́ προκλητική́ συμπεριφορά́ παιδιών και εφήβων και για τους τρόπους αντιμετώπισης |
| 38 | Αννέτα-Άννα | Αρσένη | Αντιλήψεις ενηλίκων μεταναστών για τα προγράμματα διδασκαλίας της Ελληνικής γλώσσας |
| 39 | Φρύνη | Βρεττού | Μια ερμηνευτική προσέγγιση στην εμπειρία της Σεξουαλικής και Ηθικής Παρενόχλησης υπό το πρίσμα της θεωρίας της Μετασχηματίζουσας Μάθησης |
| 40 | Καλλιόπη | Κωνσταντοπούλου | Επαγγελματική Εξουθένωση στο χώρο της Ειδικής Αγωγής: Συναισθηματική Εξάντληση και Ματαίωση κατά το Εκπαιδευτικό Έργο |
| 41 | Χριστίνα | Λαμπροπούλου | Παραδοχές Ατόμων άνω των 60 ετών αναφορικά με τα εμπόδια πρόσβασης στην Εκπαίδευση Ενηλίκων |
| 42 | Μαρία | Τραϊφόρου | Το εκπαιδευτικό Δράμα ως διδακτική τεχνική: Ο ρόλος του στην Εκπαίδευση Ενηλίκων |
| 43 | Σοφία | Μαστροδήμα | Διερεύνηση των αντιλήψεων και των επιμορφωτικών αναγκών των νηπιαγωγών σε θέματα σεξουαλικής αγωγής και διαπαιδαγώγησης |
| 44 | Μαρία | Ραβαζούλα | Ηθική και Σεξουαλική παρενόχληση εις βάρος νέων ατόμων (18-28 ετών) στους χώρους εργασίας τους. Δια βίου μάθηση, συναισθηματική νοημοσύνη και ελληνική αγορά εργασίας |
| 45 | Ζωή | Κόρδα | Ενεργός γήρανση και Δια βίου μάθηση: Κίνητρα και εμπόδια ατόμων τρίτης ηλικίας |